آموزش تایپ ده انگشتی

توضیحات دوره

آموزش تایپ ۱۰ انگشتی (تندزنی)

تایپ ۱۰ انگشتی (تندزنی) چیست؟

تایپ ۱۰ انگشتی (تندزنی) مهارتی است که به شما امکان می دهد تا بدون نگاه کردن به کیبورد، به سرعت تایپ نمایید. در دنیای امروز، ارزش و اهمیت این مهارت اگر از نوشتن با خودکار بیشتر نباشد، کمتر هم نیست. و همیشه و همه جا کارایی دارد.و با گذراندن این دوره در آموزشگاه جهش رایانه یکی از آموزشگاه های کامپیوتر با مدرک فنی حرفه ای واقع در  غرب تهران(تهرانسر) می توانید بر تایپ ۱۰ انگشتی (تندزنی)  مسلط شوید.

 

برای یادگیری تایپ ده انگشتی چقدر زمان باید صرف کنم؟

تایپ ۱۰ انگشتی (تندزنی) آموزشگاه کامپیوتر جهش رایانه، در کوتاه ترین زمان و بصورت کاملا راحت و باور نکردنی آموزش داده می شود.برای یادگیری تایپ ۱۰ انگشتی (تندزنی) چهار جلسه ۱٫۵ ساعته مورد نیاز است.

آموزش تایپ ۱۰ انگشتی (تندزنی) برای چه کسانی مفید است؟

تایپ ۱۰ انگشتی (تندزنی) برای کلیه افرادی که با کامپیوتر بصورت کاربردی یا حرفه ای کار میکنند، منشی ها، کارمندان اداری، جویندگان کار، مدیران و … طراحی شده و بصورت ۱۰۰% تضمینی ارائه می شود.

تایپ ۱۰ انگشتی (تندزنی) بدون نگاه به کیبورد باعث می شود تا به جای تمرکز روی تایپ، روی مطلبی که تایپ می کنید تمرکز داشته باشید و نتیجه بهتری بگیرید. تایپ تند زنی علاوه بر صرفه جویی در وقت یک مهارت ضروری در دنیای امروز به شمار می آید و تسلط بر آن یکی از موارد لازم در رزومه شما برای استخدام است.

آموزش تایپ ۱۰ انگشتی (تندزنی) و مخاطبین دوره

استعلام اعتبار آموزشگاه جهش رایانه

جهش رایانه یک آموزشگاه مجاز فنی و حرفه ای است که می توانید با کلیک روی این لینک (سایت اداره کل فنی حرفه ای استان تهران) از اعتبار این موسسه مطمئن شوید.

اهداف دوره

مدرک رسمی سازمان فنی و حرفه ای کشور

کارآموزان میتوانند در انتهای دوره، برای شرکت در آزمون های سازمان فنی حرفه ای اعلام آمادگی کنند. آزمون های فنی حرفه ای در 2 نوبت بصورت کتبی (تستی) و عملی برگزار میشود. پس از مشخص شدن تاریخ و محل آزمون، توسط آموزشگاه به متقاضیان اعلام میگردد. در نهایت متقاضی پس از قبولی در هر دو آزمون، مدرک رسمی و بین المللی سازمان فنی حرفه ای که ارزش ترجمه نیز دارد را دریافت میکند.

دریافت مدرک رسمی سازمان فنی و حرفه ای بدون حضور در کلاس

هم چنین امکان کسب مدرک برای افرادی که به دلیل تسلط بر این مهارت مایل به حضور در کلاس نیستند و صرفا میخواهند در آزمون ها شرکت کنند نیز وجود دارد، متقاضیان میتواند با آموزشگاه جهش رایانه تماس گرفته و مشخصات خود را اعلام کنند. بدیهی است در این صورت تنها هزینه آزمون از آن ها دریافت میشود.

نمونه-گواهینامه--رسمی-فنی-و-حرفه-ای-جهش-رایانه
Call Now Button