آموزش تری دی مکس و وی ری

توضیحات دوره

آموزش تری دی مکس و وی ری ۳dmax-vray

آموزش تری دی مکس و وی ری1در غرب تهران تهرانسر جهش رایانه

آموزش تری دی مکس و وی ری ۳dmax-vray ریرا به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی در آموزشگاه جهش رایانه  یکی از آموزشگاه های کامپیوتر با مدرک فنی حرفه ای فراگیرید. آموزش تری دی مکس و وی ری ۳dmax-vray در این آموزشگاه، توسط اساتید خبره بازار کار که بیش از یک دهه سابقه کار اجرایی در شرکت های معتبر مهندسی را دارند، آموزش داده می شود.

با توجه به اینکه پلاگین V-Ray یکی از قدرتمندترین موتور رندر نرم افزار 3Ds Max است، توانسته است قدرت فوق العاده ای به این نرم افزار اضافه نماید. به عبارتی 3Ds Max  پیشنیاز V-Ray  محسوب می شود.

در این دوره آموزشی به صورت کاملا تخصصی و چک باکس به چک باکس تمامی تنظیمات Render Setup، نور پردازی، متریال دهی به کارآموزان آموزش داده می شود.

نرم افزار ۳d maxs یکی ازقوی ترین نرم افزار ها در زمینه ی گرافیک و انیمیشن می باشد.که از آن می توان در زمینه  های مدلینگ و طراحی داخلی و خارجی و صنعتی و ساخت کاراکتر و متحرک سازی و تیزر های تبلیغاتی استفاده کرد.

وی‌ ری (VRay) یکی از محبوب‌ترین پلاگین‌های رندر در برنامه‌های مدل‌سازی سه بعدی می باشد.این پلاگین ضمن افزایش چشمگیر کارایی در رندر کردن تصاویر واقع‌نما سرعت کار رو هم بالا می‌بره.

آموزش تری دی مکس در غرب تهران تهرانسر جهش رایانه
آموزش ویری در غرب تهران تهرانسر جهش رایانه

کاربرد نرم افزار های تری دی مکس و وی ری ۳dmax-vray

تری دی مکس (3ds Max) و وی ری (V-Ray) دو نرم‌افزار قدرتمند در زمینه طراحی سه‌بعدی و رندرینگ هستند. هر کدام از این نرم‌افزارها ویژگی‌ها و کاربردهای خاص خود را دارند:

تری دی مکس (3ds Max):

تری دی مکس یک نرم‌افزار مدل‌سازی، انیمیشن‌سازی و رندرینگ است که برای طراحی سه‌بعدی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نرم‌افزار ابزارهای متنوعی برای ایجاد اشکال سه‌بعدی، تکسچردهی، انیمیشن‌سازی، رندرینگ و ایجاد افکت‌های ویژه را فراهم می‌کند. تری دی مکس در زمینه‌های مختلفی از جمله طراحی صنعتی، معماری، بازی‌سازی، فیلم‌سازی و تبلیغات استفاده می‌شود.

 

وی ری (V-Ray):

وی ری یک موتور رندرینگ قدرتمند است که با تری دی مکس (3ds Max) و بسیاری از نرم‌افزارهای دیگر مدل‌سازی سه‌بعدی سازگار است. وی ری قابلیت ایجاد تصاویر واقع‌گرایانه و بسیار واقعی را با استفاده از الگوریتم‌های پیشرفته رندرینگ فراهم می‌کند. این نرم‌افزار در زمینه‌هایی مانند معماری، طراحی صنعتی، تبلیغات، فیلم‌سازی و بازی‌سازی استفاده می‌شود. با استفاده از وی ری، می‌توانید نورپردازی، تکسچردهی و مواد واقع‌گرایانه‌تر را در تصاویر سه‌بعدی خود ایجاد کنید و نتیجه‌ی نهایی را با کیفیت بالا و بازدهی مناسب به دست بیاورید.

مزایای برگزاری دوره آموزش تری دی مکس و وی ری ۳dmax-vray در جهش رایانه

سیستم تک کاربره

سیستم جداگانه برای هر نفر

مدرک معتبر

مدرک معتبر فنی حرفه ای

اساتید مجرب

اساتید متخصص و با سابقه

استعلام اعتبار آموزشگاه جهش رایانه

جهش رایانه یک آموزشگاه مجاز فنی و حرفه ای است که می توانید با کلیک روی این لینک (سایت اداره کل فنی حرفه ای استان تهران) از اعتبار این موسسه مطمئن شوید.

سر فصل های دوره آموزش تری دی مکس و وی ری ۳dmax-vray در جهش رایانه

  • آشنايي با روش هاي ورود به تری دی مکس  ۳dmax
  • تنظيم واحد ترسيمي
  • آشنايي با نوار ابزار creat
  • آشنايي با آيكون هاي كنترل صفحه.
  • آموزش نوار ابزارgeometry-(standard primitives-extended primitives)
  • آموزش نوار ابزار shapeline – rectangle – text …….
  • آموزش ويرايش اشكال ساخته شده با  shape (Edit spline)
  • آموزش كار با snap
  • آموزش وآشنايي با نوار ابزارهاي دوبعدي (….bevel -lath-sweep-)
  • آموزش وآشنايي با نوار ابزارهاي سه بعدي (bend-cap holes-lattice-wave-noise-ripple-shell……)
  • آموزش  نور (vray light-vray sun……..) 

مدرک رسمی سازمان فنی و حرفه ای کشور

کارآموزان میتوانند در انتهای دوره، برای شرکت در آزمون های سازمان فنی حرفه ای اعلام آمادگی کنند. آزمون های فنی حرفه ای در 2 نوبت بصورت کتبی (تستی) و عملی برگزار میشود. پس از مشخص شدن تاریخ و محل آزمون، توسط آموزشگاه به متقاضیان اعلام میگردد. در نهایت متقاضی پس از قبولی در هر دو آزمون، مدرک رسمی و بین المللی سازمان فنی حرفه ای که ارزش ترجمه نیز دارد را دریافت میکند.

دریافت مدرک رسمی سازمان فنی و حرفه ای بدون حضور در کلاس

هم چنین امکان کسب مدرک برای افرادی که به دلیل تسلط بر این مهارت مایل به حضور در کلاس نیستند و صرفا میخواهند در آزمون ها شرکت کنند نیز وجود دارد، متقاضیان میتواند با آموزشگاه جهش رایانه تماس گرفته و مشخصات خود را اعلام کنند. بدیهی است در این صورت تنها هزینه آزمون از آن ها دریافت میشود.

نمونه-گواهینامه--رسمی-فنی-و-حرفه-ای-جهش-رایانه
Call Now Button